Veiledning fra Haukåsen skole

Haukåsen s

Helhetlig tilrettelegging av læringsmiljøet for elever med spesielle behov er en forutsetning for at de skal kunne delta aktivt. Haukåsen har erfaring i å tilrettelegge for deltagelse, utforme tilpassede mål og finne egnede metoder som stimulerer til læring.

Vi kan veilede rundt den enkelte elev eller gå inn i samarbeid med en skole for å gi miljøet et løft. En slik systemisk tilnærming vil bestå av kurs og samtale med personalet rundt en gruppe elever.

Du finner behovsmeldingsskjema her, eller under fanen "Veiledning og kurs".

I kurskatalogen er Utadrettets kurstilbud beskrevet. Deler av kursene kan bestilles til egen skole, som bestilles på behovsmeldingsskjemaet. Annen påmeldingsinformasjon er beskrevet i kurskatalogen.

Barnehager bruker eget skjema.  Dette skjemaet sendes til Haukåsen av bydelen, etter en felles avgjørelse mellom foresatte, barnehage og bydel.

Ved ønske om mer informasjon, ta kontakt med Bente Hovland

E-post: bente.hovland@ude.oslo.kommune.no