Skolen vår

UTA

Klassen

«For en herlig gjeng!» Det beste med skolen vår er at det er gøy å være her, gøy å være med venner på skolen. Vi finner på mye kule ting. Det er fint å kunne leke. Det er bra at vi kan bli venn med andre som sitter i rullestol. Vi er glad i hverandre, og tar godt vare på hverandre. Det er fint å ha mange venner!

Skolefag

Det beste med skolen vår er at vi kan lære i eget tempo. Det er mindre press her enn på andre skoler. Det er bra vi kan velge selv om vi vil ha lekser. Naturfag er gøy for da drar vi på turer for å lære. Men svømming er best!

Haukåsen

Miljø

Det er hyggelig på skolen fordi det er så mange hyggelige elever og voksne her. Vi synes det er bra skolemiljø, og at de som jobber her er flinke. Det er gøy å være på skolen!