Ny småtrinnsklasse på Haukåsen

tavle.stb

Det var med stor spenning og iver vi fikk æren av å starte opp den nye småtrinnsklassen med navnet STB. Selv om alle var nye på skolen vår, var det noen som allerede hadde erfaring fra skolehverdagen. Likevel ble alle invitert med foreldre til en markering med tale fra rektor hvor de fikk utdelt kokebok, grønn vest og caps. Vi holdt også en sangstund hvor alle fikk være med å synge og lære tegn. Deretter avsluttet vi markeringen med å gå ut og si «hadet» til foreldrene, for så å ta fatt på skolehverdagen.

STB

I ukene som nå har gått har vi hatt mye fokus på å trygge elevene og bli kjent med både hverandre, rom og steder på skolen. Det ser nå ut til at elevene har funnet seg godt til rette hvilket vi ser ut i fra deres forventninger og smil under aktivitetene som gjennomføres i løpet av skoledagen.

STB2

Vi gleder oss til å jobbe videre med den herlige og lærevillige gjengen, samt se deres utvikling gjennom skoleåret!