Høstaktivitetsdag

Høst1

I år var det duket for mange ulike aktiviteter som skulle favne alle elevene på skolen. Elevene fikk derfor mulighet til å:

-          Få ansiktsmaling
-          Klatring i klatrevegg i gymsalen
-          Lage seilbåt
-          Spille Jenga
-          Bowling
-          Natursti
-          Bryteraktivitet
-          Blinkstasjon
-          Sansetur
-          Bensinstasjon for sykler
-          Discolavo
-          Lage høstbilde
-          Kose med kanin

Høst10

Høst3

Før oppstart fikk alle elevene utdelt aktivitetskort, på denne måten kunne hver enkelt elev ha oversikt over aktivitetene de kunne delta på. I tillegg var det flere steder hengt opp kart over skolen og hvor de ulike stasjonene var plassert.

Høst4

Høst9

Dagen startet med fellesoppmøte i vestibylen for allsang av ulike høstsanger. Både elever og ansatte sang av full hals og danset så fint til. Da høstaktivitetsdagen var erklært startet fordelte alle elvene seg fint på de ulike stasjonene.

Høst5Høst6

Høst7

På hver stasjon kunne elevene få et klistremerke til å feste på aktivitetskortet de hadde med seg. Dette var stor stas og det så ut til at alle elevene storkoste seg. Når magen begynte å rumle ble det servert pølser og fiskekaker til alle deltakerne. Høst8Høst9

Dagen ble avsluttet med fallskjerm ute i skolegården og premieutdeling til de flinke elevene vi har her på Haukåsen skole.Høst11