Det er julestemning på Haukåsen!

1234

Fordi om  vi lever med smittevernsreglement, på rødt og gult nivå, er alle opptatt av at vi skal lage god julestemning. Alle kohorter skal bake og dekorerer pepperkaker før jul. Alle kohorter har julekalendere, både i fysiske og digitale versjoner. Det er stemningsfulle morgensamlinger og tenning av adventslys. Fredag 11.desember blir tradisjonen tro Lucia-tog ved småtrinnene. Det blir mulighet til juleavslutning i kirken for elever som velger dette, onsdag 16 desember kl 09.15. Alternativ samling blir arrangert på Teams samtidig. Vi håper å få gått rundt juletre i samarbeidskohortene, om det er mulig med tanke på godt smittevern. Nissen er vi sikre på vil finne frem i smittevennlig form, til alle de snille elevene i år også!

Siste skoledag  før jul er fredag 18.desember. Det er heldagsåpent 21,22. og 23 desember,  og i romjulen 28, 29 og 30.desember. Første skoledag i 2021 er mandag 4.januar.